2015. március 2., hétfő

Holnapután

És nem a film....(Igen, még van kedvem viccelődni. Nem, még nem izgulok :D)
Ma megint voltam fogszabályzáson. Surprise, surprise!
Három fogam csücske le lett csiszolva, mert elvileg pont egymásra érnének műtét után, és akkor megint ott vagyok, hogy pár fogam összeér a többi meg nem (mintha csak most jellemezném az állapotom). Kaptam két sínt...


Megkaptam a "műtéti tervet" is, és három röntgenfelvételt (januári) a fejemről. Mind gyönyörű...


(Te jó ég! Az ott az orrom???)

Ééés kaptam még egy kis fémet a számba (még jó hogy eredetileg ilyen kampós breketteket kaptam, így csak hatot csavargatott/nyomogatott a doki). A fogcsiszolgatás után még jól esett volna a többire is.
Holnap reggel be kell mennem a kórházba, de nagyon remélem, hogy nem kell ott töltenem a napomat. Egyrészt a mobilom szervizben van, így nem tudnám magam szórakoztatni, másrészt anyuval mozizást terveztünk, és nem lenne jó kihagyni az utolsó lehetőséget, hogy mindenfélét összezabáljak meg röhögjek valamin (ugyanis ezek a dolgok egy darabig a lehetetlenség határát fogják súrolni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése