2015. március 7., szombat

3. nap

Sikerült 6-ig aludnom, mert akkor kaptam a gyógyszereimet, és utána is vissza tudtam aludni 8-ig!
Aztán reggeliztem egy kicsit, és fél tízkor beszéltem a dokival. Azt mondta, hogy szépen gyógyulok, és szép tiszták a fogaim, szóval jó csinálom a fogmosást :D Leszedte az oldalsó ragacsokat
A profilszelfi nem erősségem, de látszik, hogy milyen kis varrat van itt oldalt :)
Hétfőn mehetek haza :) egy hét múlva hétfőn kell visszajönnöm varratszedésre, addig tart az orrfújási tilalom (csak kibírom valahogy...), és láttam a röntgeneket is



És kiszedték a branült :/ hát senkinek sem kívánom ezt az élményt...
Még mindig a jobb oldalam zsibbad, kezd idegesíteni -.-
Délután néztem egy filmet, mert kezdem nagyon unni a fejem, ma még vizit sem volt... Megpróbáltam megenni a krumplilevest de a felénél eldugultak az "átjáróim", szóval inkább abbahagytam. Utána meg 4-kor bejött a nővérem, egész jól eldumáltunk, végre tudtam papíron írni, mert az az idióta tű végre nem zavar be... bal kézzel nagyon lassan pötyögök mobilba. Még néha így is lassú volt a kommunikáció, szóval inkább ő beszélt :D  csak aztán negyed 7 körül elzavarták, merthogy lejárt a látogatási idő -.- ohh csodás. És ki nem sz**** le, már mindenhol máshol feloldották a látogatási tilalmat csak ebben az istenverte Honvédkórházban nem.... Kicsit sem voltam ám ideges....Egész nap totál egyedül, aztán mikor végre van társaságom azt meg elzavarják...
A légzésem amúgy még mindig szörnyű, és senkit nem érdekel hogy egész nap itt szörcsögök...Most asszem mindjárt vacsizok, megeszem a szokásos leveskémet. Az túlzás hogy "eszem" átszűröm a fogaim meg a sín közt...Aztán megfürdök, meg megnézek egy filmet és akkor talán valahogy eltelik ez a 3 óra az esti gyógyszerekig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése