2015. március 6., péntek

2. nap



Délelőtt még mindig jól voltam, 8-kor megint vizit, megint 20 doki be a kórterembe…Már megszokhatnám…
Nagyon pro fotókat sikerül csinálnom...

Sokat pihiztem, meg elkezdtem írogatni ezeket a posztokat mert asszem sosem leszek kész velük -.-
Ma anyummal,nővéremmel és még egy pár barátnőmmel dumáltam kb párhuzamosan :D Mármint facebookon meg skypeon, mert a beszédemet senki nem képes megérteni (kivéve a nővérek meg a dokik, és nem tudom hogyan csinálják!). Ma is kaptam egy adag röntgensugárzást a fejemre, csakhogy boldog legyek, azokat a felvételeket majd holnap látom elvileg, mert megint beszélek a dokival :) Délelőtt két tál kaját ettem meg, bár mikor a másodikkal végeztem már hozták az ebédet -.- Összességében egy tál kaja, egy pohár tea/gyümölcslé elfogyasztása és a fogmosás utána kb. egy órába telik. Szóval ami energiát beviszek a kajával, azt el is használom…Csodás. Délután megint vizit, egy kisebb csapattal. Hihetetlen mennyire kíváncsiak rám, sose szoktam ekkora csoda lenni :D Éppen a harmadik kübli levest ettem amikor anyu megérkezett. Estére anyu tolmácsolásával tápszert kértem, mert azt át tudom juttatni a sínen. Vicces úgy dumálni, hogy én a mobilomba pötyögöm a válaszomat, ő meg közben még három kérdést föltesz, de kitaláltuk, hogy Stephen Hawking beszélőkéjét valahogy megszerezzük és akkor jobb lesz :D
A zsibbadás már csak a jobb oldalamon van, meg az ajkam körül, ami jól szét van ba****va, de a vazelin csodákra képes.
Anyu megint segített fürdeni (szörnyű, hogy bal kézzel milyen ügyetlen vagyok…). Aztán este végre befejeztem az irományokat.
Lefekvéskor meg valahogy nagyon nem találtam a helyem az ágyban, és az orrom megint tele lett trutyival, szóval kb fél egyig nem tudtam elaludni :/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése