2015. március 18., szerda

14. nap

2 hét! -3,5 kilónál tartok. Zsibbadás már csak az orrom mellett (jobb oldalon), a szám körül és az állcsúcsom környékén van. A "buci fejem" eltűnt (azért még fel van dagadva kicsit....). Az orrom tiszta: vége a Darth Vader korszaknak :D A szám végre egész normálisan néz ki. Fájdalom még mindig nincs. Viszont elkezdett hámlani a bőröm.
Ma voltam először suliban... Mindenkinek tolmácsolni kellett, hogy nem tudok beszélni (köszi Dancsi :)), és mindenki meglepődött, hogy ott vagyok, főleg a tanárok...Egyikük megjegyezte, hogy nagyon bátornak tart, amiért bevállaltam ezt. Erre nehéz bármit is mondani (főleg, hogy nem tudok beszélni), de igazából én is pont ezt érzem, és nagyon jó hallani, hogy ezt más is elismeri (olyan, aki nem is ismer annyira, mint a barátaim), és jó tudni, hogy esetleg az emberek nem azt gondolják, hogy hülye vagyok, amiért ezt csináltam magammal, hanem egy kicsit talán tisztelnek, vagy nem tudom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése