2015. március 6., péntek

1. nap



Reggel anyu megint bejött, elhozta a telefonom, mert én nem tudtam rá internetet varázsolni… 8-kor vizit: vagy 20 doki csodálta meg a fejemet

Úgy volt, hogy akkor rakják be a sínt (a zöldet). Hát elsőre nem sikerült… nem tudom mennyit szenvedtek vele a dokik, de sehogy sem akart bemenni. Úgyhogy délutánig kaptam egy pár gumit, hogy az előrébb húzza az alsó fogsorom. Délután sikerült nagy nehezen berakni, de akkortól meg nem nagyon kaptam levegőt :/ Darth Vader hozzám képest kutyafüle a köbön…szóval az a délután, meg este nagyon rossz volt, alig bírtam inni, semmi energiám nem volt és oxigén se sok volt a szervezetemben. És a nővér sem volt túl segítőkész…. De a szobatársamnak legalább nem kellett a szuszogásomat-szörcsögésemet hallgatnia, mert ő hazamehetett. Délután beszéltem Szandrával és így egy kicsit sikerült elterelni a figyelmemet a „mindjárt megfulladok”pánikrohamtól. Meg elvittek megröntgenezni a fejem, az jó volt, mert a kórház többi részén jár a levegő és végre kicsit kidugult az orrom. De a zsibbadás kezdett eltűnni, az orromban már nem volt, és a jobb szemem alatt sem.
Aztán anyu bejött, és megdumálta az éjszakás nővérrel, hogy adjon nekem nyugtatót, mert nem fogok tudni elaludni. Sikerült végre megennem egy tál levest is. Aztán anyu segített megfürödni, mert a zuhanyfejből csak úgy össze-vissza jön a víz,és a branült meg a fejemet nem érheti víz… Este beszéltem a dokival,megnézte mi a helyzet, letisztogatta a varrataimat, és megnéztük a röntgent. hát…hűűű…váóóó, aztajóédesmindenit…..ez volt a fejemben, kívülről meg:bólogatás és ühümm,merthogy a doki közben magyarázott, és a sínnel lehetetlen beszélni (nem tudom, hogy a nővérek meg a dokik hogy értenek meg…) Kiderült, hogy azért tartott tovább a műtét, mert nekem az alsó állcsontomban kívül futott az ideg (és nem belül ahogy másoknak), és így azzal a résszel többet kellett foglalkozni. De mivel a doki végig látta az idegeket, és nincs bajuk ezért a zsibbadás tutira el fog múlni :)
hát…hűűű…váóóó, aztajóédesmindenit….
Alig bírtam kivárni az esti gyógyszeradagom,meg megint nem nagyon kaptam levegőt. Filmeztem, meg Dancsival beszélgettem, de így is voltak olyan pillanatok, hogy atyaég most meghalok :/
este
Fél 10 körül kaptam meg a gyógyszereket, és valami olyat is kaptam a nyugtató meg az antibiotikum mellé, ami segített a légzésemen, szóval 3-ig tudtam aludni, aztán meg 5-6-ig :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése