2015. március 6., péntek

Élek :)



Jó sokáig nem jelentkeztem, mert se internetem, se erőm nem volt ilyesmihez. De most újra itt vagyok :). Szóval kezdjük ott ahol legutóbb abbahagytam,a műtét előtti napon: kedden. Reggel bementem a kórházba „ befeküdni”, de igazából csak fölvettek az osztályra, aztán elmehettem egészen este 8ig kaptam kimenőt :) anyuval elmentünk moziba, a Kingsmant néztük meg, hát halálos az a film. Két óra tömény vérontás, pöszeség és angol humor…(és most már azt is tudom,hogy a Sherlockban miért van Mycroftnál mindig esernyő ;))

Aztán kezdett szörnyűvé válni a nap, én elkezdtem izgulni, és még a telefonom sem volt kész, ugyanis előző nap szervizbe kellett vinnem, mert megint tönkrement egy gombom (abból a sokból). És elvileg úgy volt hogy mindent letörölnek róla, szóval hiába lenne nálam a mobilom nem tudnék vele semmit kezdeni. Aztán úgy öt körül kész lett (addig anyuval bejártuk a gyöngyházat meg az ikeát) és kiderült hogy mindenem meg van :) (kicsit sem voltam ideges…)Hat körül értünk vissza a kórházba, kipakoltam, megismerkedtem alkalmi szobatársammal (akit egyik éjjel megvertek :/). Este megnéztünk egy filmet, megkaptam a xanaxomat és szundi.
Asszem külön bejegyzésbe írom a napokat,úgy könnyebb lesz visszakeresni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése