2015. március 11., szerda

7. nap

1 hetesek vagyunk, én és az új állam. A kapcsolatunk kicsit döcögősen indult, de ennél már csak jobb lehet :) 3 kilót fogytam, a jobb oldalam még mindig zsibbad, egyre több helyen és egyre többször érzem az idegeimben ezeket a kis "áramütéseket", ma nem fájt semmi (csak mikor ebéd után kicseréltem a gumikat), végre tudtam valamennyit aludni (bár elfeküdtem a hátam) és az orromból talán kezd elfogyni a trutyi, már csak néha vagyok Darth Vader :D
Úgy nézek ki mint aki egy hete nem aludt (oh hoppá! ez igaz)
 Ma így nem is történt sok minden, reggelire megint jött a tejbegríz, aztán ebédre turmixolt lencseleves volt, vacsira meg húsleves meg krumplipüré (éljen a változatosság). De persze én Bigmacet, perecet, és müzliszeletet akartam enni. Szörnyű hogy minden második reklám valamilyen kajáról szól.
A számban lévő varratok kezdenek zavarni, jobb hátul van egy "cérna" ami befelé, a nyelvem felé áll :S
Már egész jól megy a fogmosás meg a gumicsere. Bár az az érzés nem kéne, amikor kiszedem a gumit és úgy elengedi magát az állam (nehéz megmagyarázni ezeket az érzéseket). Meg az sem kéne amikor visszarakom a gumit,és azt hiszem, hogy most fog kiesni a fogam
Az antibiotikumnak meg szörnyű íze van és még 5 napig szednem kell :/
1.-4.-7. nap

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése