2015. március 30., hétfő

26. nap

A "hulla fáradt" szókapcsolatot kezdem kevésnek érezni az állapotom leírására. Holnap nem megyek be első két órára (tesi, és van felmentésem), hátha ki tudom aludni magam.
(Ennél rosszabb képet akarva sem lehetne csinálni...és mostmár lehetnék egy kicsit kreatívabb)
Ma voltam fogszabályzáson...mondtam, hogy két hét múlva találkozom a sebésszel, és hogy a sínnek addig kéne bent maradni. Erre a válasz: "most engedtem a doktor úrnak, egyébként ki szoktam venni a sínt, mert így nem lehet iskolába járni." (vagy valami ilyesmi) Erre mondtam, hogy járok suliba, aki meg akar érteni az megteszi, a tanárok meg úgy tudják, hogy nem tudok beszélni...nagy döbbent csend volt a válasz :D
Este meg annyit ettem, hogy majdnem rosszul lettem...de csak majdnem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése