2015. március 17., kedd

13. nap

Véégre tudtam valamennyit aludni :)

Reggel bementünk fogszabályzásra, fél 10 körül értünk oda.Csak 20 percet kellett várnom, hogy bejussak, sőt név szerint szólítottak (de az is lehet, hogy azért volt, mert nem vettem észre a sorszámomat a csakazértsem-csipogó-kijelzőn.)
Tegnap, miután felhívtuk a rendelőt, megint beszéltek a dokik és végre megértették egymást! Szóval az "evéshez simán kiszedhetem" módosult "napi kétszer fogmosáshoz kivehetem"-re. Így a napi kb.ötször fél óra sín nélküli lét lecsökkent kétszer negyed órára. Ami azért most kicsit rossz lesz, mert megint szürcsölhetem a kaját, de később majd biztos jó lesz...

Kaptam egy ilyen célszerszámot is, hogy a gumikat hátul fel tudjam rakni. A színt nem én választottam, hanem Márk, aki amúgy doki (pár hónapja még rezidens volt, kb rajtam tanulta meg a jó kis csuklómozdulatot, amivel a brakettekhez lehet gumizni az ívet, és nem tudom a vezetéknevét :$), szóval ő választott nekem rózsaszín cuccot, ami nagyon cuki tőle :) (és minden fiatal doki tök kedves velem, ami nagyon fura érzés... a kórházban is volt egy doki, aki bent volt a műtétemen, aztán segített a sínnél, aztán egyik vizitnél rám mosolygott-a többiek csak úgy nézelődtek, tegnap meg mikor bent voltam megkérdezte hogy vagyok...)
Szóval most megint nem tudok érthetően beszélni, és holnap megyek suliba...Érdekes lesz :D Nagyon várom a reakciókat.
Ééééés elkészült a mű, amin péntek óta dolgoztam (ahelyett, hogy az érettségire készültem volna...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése