2015. március 8., vasárnap

4. nap

Nos az éjszaka érdekes volt. Lefeküdtem aludni, aztán az izmaim rájöttek így pár nap után, hogy valami történt, és valami nem stimmel, szóval begörcsöltek :/ Az orrom is folyamatosan szörcsögött, sőt a torkomba már lefolyt cucc köhögtetett. És az idegeim is úgy gondolták, hogy most bemutatják milyenek a pár másodperces "áramütések" bennük.  Úgyhogy 3-ig megint nem nagyon aludtam.... utána jártam egy kört a szobában, újrakentem az orrom a jó kis mentolos kenőcsömmel, fogtam a kis jégzselémet, és akkor sikerült végre elaludni. 6-kor megkaptam a reggeli gyógyszeremet, 8-ig megint sikerült egy kicsit aludni.
reggeli selfie (miért nem tudom középen tartani a telefonom?)
 Anyu 10-kor bejött, hogy ne legyek egyedül :) ettem, meg filmeztünk. Nagyon vicces, ahogy néha így néz és mosolyog, mint aki valami olyan dolgot tudna, amit én nem... 2-ig maradt (bár délben véget ért a látogatási idő. Muhahhahhahahha!
Ma az epres tápszert próbáltam ki. A vaníliás a legédesebb, a csokisnak is vaníliás utóíze van, az epres meg kicsit mű....de mondjuk rosszabbra számítottam. Meg kell szoknom, mert a közeljövőben azt hiszem ezeken fogok élni. Meg persze húslevesen, meg amit még anyu kitalál, elég kreatív szokott lenni a konyhában.
A szám is gyógyulgat, eddig a sarka nagyon rossz volt de a vazelin tényleg jót tett neki.
Próbáltam mosolyogni Szandrának...nem jött össze

Délután felnéztem Facebookra...nos a tablónk halad valamilyen irányba, csak azt nem tudom merre, mert a grafikus egy idióta. Kikapcsolódásként megnéztem a Galaxis útikalauz stopposoknak című kiváló filmet. (Miért nem tudtam hogy ebben Martin Freeman a főszereplő???) A végére ideért a nővérem, diktált belém egy kis kaját (másfél tál levest), dumáltunk, bár ez túlzás, de egész jól megértette mit akarok :) Csak gyorsan elfáradtam, meg megint elkezdtek görcsölni az izmaim :/ Szóval elkezdtünk filmezni...És most az egyik legnagyobb problémám, hogy a nyelvem nem fér be a fogaim mögé, és beleakad a sín peremébe :@ Mindegy, ezt is túl kell élni, egyszer jobb lesz :))
Most még befejezem a filmet (Ördög Pradat visel), aztán szundi (ha tudok...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése