2015. március 12., csütörtök

8. nap

Éjszaka aludtam. És két akkora baromságot álmodtam, hogy emlékezni sem tudok rájuk, de az álom jelzi, hogy aludtam :)
Éljenek a jó minőségű képek! (irónia)
Ma egyébként nem sok minden történt...szürcsölgetem a kis leveseimet, gyümölcsleveimet, tápszereimet. Fogmosásnál meg szentségelek, mert a jobb oldalon, ahova a gumikat kéne raknom, húzódik a varrat, szóval az nem túl kellemes.
Remélem a csontképző sejtjeim rendesen munkálkodnak odabent...(Igen, ma a bioszoztam)
Általában nem fáj semmi, csak azok a hülye varratok (márcsak3nap...márcsak3nap...), a zsibbadás még mindig megvan, és a dagadás laaaaassssssssaaaaaaaan kezd lemenni. Anyu megint azzal jött, hogy jó lenne, ha egy kicsit ilyen pufi maradna az arcom. Nekem meg az jutott eszembe, hogy ilyen lennék, ha elhíznék....De most éppen fogyásban vagyok. Fogyókúra kell? egy hét tiszta húsleves (minden nélkül, csak a lé), víz meg gyümölcslé, garantált a hatás!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése