2015. március 29., vasárnap

24-25. nap

A kétnapos osztálykirándulásunkon rájöttem, hogy az alvás nem is fontos... Hiába voltam az első este hulla fáradt, mégsem tudtam aludni. És arra is most döbbentem rá, hogy tényleg nagyon legyengültem :/ Zebegényben voltunk és a szombati 8 km-es túra első nagyobb emelkedőjén már kicsit ki voltam fulladva...Azért végigcsináltam a túrát *büszkefej* Az utolsó rész nagyon durva volt...de a kilátásért megérte :) (az izomlázért annyira nem)

Vasárnap meg 4 km-t teljesítettünk :D
Ami sokkal fontosabb az alvásnál, az a kaja. Valaki mindig evett valamit körülöttem...nagyon rossz volt. Én iszogattam a tápszereimet, ettem a bébikaját, miközben a többiek este például rántott csirkét ettek sült krumplival. Legnagyobb teljesítményem az volt, hogy egy óra alatt sikerült fél zacskó Cheetost elszopogatnom...
Nagyon jó viszont mások képein látnom az új arcomat :) Majd ha kapok egy pár képet, felrakom ide.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése