2015. március 25., szerda

21. nap

3 héééét! szerencsére egyre gyorsabban telnek a napok (vagy sajnos, mert ez azt jelenti, hogy az érettségi egyre közelebb van...)

Ma 53 kilót mértem, ami durva, mert ezek szerint elkezdtem hízni: 55-ről indultam a műtét előtt, egy hét után 52 voltam, a második hét után 51,5... vagy elromlott a mérleg...vagy én néztem el/nem tudok számolni (ez a legvalószínűbb). Aludni ugye 3 hete nem tudok...az evésről meg inkább ne beszéljünk, bár esténként azért kiveszem a sínt és pépes kaját eszem, mert a folyékony dolgok nem túl laktatóak...Ma délután, mikor hazaértem muszáj volt ennem egy pudingot, mert már annyira éhes voltam, pedig csak öt órám volt, és megittam egy tápszert, meg egy ivójoghurtot napközben.
A zsibbadás még mindig megvan: jobb oldalon a szám sarkánál, meg az egész szájpadlásom. Az államnál is van még egy kicsit, de az kezd elmúlni. A felső fogsoromat még mindig nem érzem. Az orromból végleg kifogyott a trutymó. És még mindig nem fáj (hurrá!)
1.-5.-9.-13.-17.-21. nap (most mondjam, hogy az 5. nap óta nem látok változást?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése