2015. június 1., hétfő

89. nap

A mai napom várakozással telt...Reggel bementem 8-ra magyar konzultációra...aztán mivel pénteken este megkaptam az sms-t, hogy kész az útlevelem, gondoltam elmegyek érte, úgyis be kell mennem fogszabályzásra negyed 4-re...Az volt a terv, hogy szépen elosztom a tengernyi időmet (mert hazamenni nem volt értelme), szóval Szandrával elmentünk nézelődni az örsön, aztán ő hazament én meg ebédeltem...aztán 1 után beértem az okmányirodába...Hát ott meg nem ment a sorszámadó gép, szóval én egy darab borítékra ráírva megkaptam az "útlevél átvét. 3"-at azzal az instrukcióval, hogy figyeljek, mikor mondják. Hát jó... 1 teljes órát vártam egy két perces műveletre, de ennyi idő alatt már legalább rájöttem, hogy melyik ablakhoz kell majd mennem. Ahol amúgy csak azt mondta a nőci, hogy 1-2-3, azt nem hogy milyen 1-2-3, szóval vagy 20-an tolongtak ott...
Aztán elmentem Gyöngyházba, ha már a Blahán voltam...semmi kedvem egyébként csak azért bemenni...Utána meg elmentem fogszabályzásra, 14:42-kor értem oda, egy óra múlva jutottam be: alsó ívcsere, és újabb konstelláció a gumizáshoz - most nappal kettő lesz bent, éjjel meg 3 (csak tudjam követni). És már kész az állatkertem:
Aztán megbeszéltük a dokival, hogy mivel én júli elején elmegyek, és csak szeptemberben jövök vissza (ha minden jól meg..), így a fogszabályzó a hónap végén tényleg lekerül!!!!! Mert először azt mondta, hogy nyár végén, de 'jeleztem', hogy én akkor nem nagyon leszek elérhető... Ezért el kellett mennem röntgenre, ami még fél óra várakozás volt (5 percért...), aztán mire visszajutottam a dokihoz időpontért, az még fél óra volt. Szóval fél ötkor végeztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése