2015. június 23., kedd

111. nap

Megint rég jártam erre :$ Múlt hét pénteken végre leérettségiztem (! :D) és utána adtam magamnak két punnyadós napot, tegnap meg a kupi közepén nem jutottam hozzá a laptophoz :D
Szóval az érettségi... Eredetileg úgy volt, hogy én leszek a legutolsó, aztán átvariálták, szóval utolsó előttiként végeztem :D Első volt a töri. Az elején nem tudtam megbirkózni a tudattal, hogy én most éppen érettségizem, szóval alig tudtam elkezdeni a vázlatom, pedig jó tételt húztam (3 részre szakadás). Én ültem középen, a vizsgaelnökkel szemben, szóval nyitogattam az atlaszt, elkezdtem írni valamit, hogy ne tűnjön úgy, hogy totál nem tudom mi van....Pedig valójában az agyam kb 5 percig tök üres volt. Ezért a jegyzetem kicsit zavaros lett. Végül sikerült elmondani, majd képes voltam azt mondani, hogy a "végvári katonák élete hát..nem volt túl jó" (nem mondhattam azt , hogy sz*r volt...) Egy pipa.
Aztán nem tudtam mi a következő tárgyam, mert a variáláskor a tárgyaimat is megkavarták...De kiderült, hogy a magyar jön. Ahol meg hát nem kihúztam az Antigonét :D Valahol minden évben előkerült, szóval oda-vissza tudom... a nyelvtan meg a nyelvújítás volt. Azt mondtam, hogy örülni fogok, ha az első 7 tétel közül húzok, a nyelvújítás a 7. volt :D A feleletre vagy egy órát kellett várnom mert sok ember volt előttem, szóval elkezdtem olvasni előröl az Antigonét, mert egy csöppet unatkoztam... Aztán odamentem, elmondtam, kettő pipa.
Aztán kémia, abból is az egyik legegyszerűbb tételt sikerült húznom, a molekulák térszerkezetét. Csak a kísérlet volt rizikós, mert az néha kicsit hevesebb mint várná az ember, és nem akartam kék és vörös rézvegyületekkel beborítani magamat meg a termet. De az is sikerült, csak a kezem remegett marhára (2-en is megjegyezték utána -.-). Három pipa.
És végül olasz. Nem tudtam a dátumot elmondani, mert nem tudtam milyen nap volt... :$ Egyébként nagyon jól ment, a tanárnő is meglepődött :D Érettségi: pipa! Még utána megvártam Hajnit, mert ő volt az utolsó. Kb fél 12-kor mentem be, és háromnegyed 3 körül jöttünk ki.Aztán még meg kellett várni az "eredményhirdetést". És muszáj eldicsekednem vele, az enyém kitűnő lett és minden tárgyam dicséretes lett *büszkefej* Szóval tényleg irány London! Ezért is van konstans kupi a szobámban, próbálok szelektálni, mi kellhet még, mit dobjak ki...
Holnap megyek a bizonyítványért :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése