2015. június 12., péntek

100. nap

Ma valami igazán mély és hosszú dolgot kéne írnom...Igazából azt terveztem, hogy már kész leszek az érettségi tételeimmel (merthogy egy hét múlva lesz a közép szóbeli...) és lesz egy szusszanásnyi időm leírni, hogy hogyan is kell ezt az egészet túlélni. De mivel eddig lusta disznó voltam, így úgy döntöttem még tudunk egy kicsit várni, amíg leveszik a fogszabályzót...
Azért leírom mi történt, amíg el voltam tűnve...múlt hét szombaton volt az emelt biosz szóbeli. Fél kettőre voltam beosztva, úgy hogy "érjek oda fél órával előtte", hát én megtettem. Aztán valamikor negyed 3 körül be is hívtak, és még három felelő volt előttem -.-, 4-re végeztem is....Kihúztam a 13-as tételt, de igazából tök mindegy volt, mert az előttem lévő két lányt végighallgattam, és úgy kellet kihúzni belőlük a válaszokat, én meg már ott tartottam, hogy inkább odamegyek és elmondom azt is csak haladjunk...Szóval végül jól sikerült, csak sokat kellett várni arra, hogy odaülhessek, és 10 perc alatt eldaráljam a félig alvó bizottságnak a tételt.
Szerdán meg az angol volt...Sikerült elég basic szókinccsel végigbeszélnem a 15 percemet (ott is vártam vagy egy órát), közben azon gondolkodtam, hogy én tényleg komolyan gondolom az angliai továbbtanulást...?
Ja és mostani gumijaim folyton elszakadnak -.- sőt egy párat már biztos le is nyeltem :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése