2015. június 26., péntek

114. nap

Szerdán 10-kor volt az "érettségi ünnepélyes átadása". Ki lett emelve, hogy 7 tárgyból tettem kitűnő érettségit, és ez nagy boldogság számomra, mert engem valahogy mindig elfelejtettek, de most már remélem minden tanár emlékezni fog erre a pillanatra :D Kaptam egy csomó gratulációt, egy "az szép!"-et meg egy "mind 90% feletti?-t" (egyébként nem...)
Kaptam plecsnit is :D
"színarany"
Meg persze mindenki kapott egy-egy csodás, kb 1 kilós alaptörvényt... Diri úgy mondta, hogy "maguk is kapnak ilyen khmm alaptörvényt a khmm kormánytól. Mindenki azt csinál vele, amit akar...mármint lehet nézegetni, meg kirakni a polcra." :D
Este meg volt a bankett. Hát nem voltam nagyon elájulva a helytől (Oktogon bisztró), mondjuk 1200 pénzért mindenképp jó volt. (Mondjuk ezt a véleményt úgy kell nézni, hogy nem vagyok nagy étterembe járó ember, és éppen sok olyan kaja volt, amit nem szeretek...) De a tanárok még egyszer utoljára megjegyezték, hogy sokat változott az arcom *.* Meg gratuláltak, meg sok sikert kívántak... Meg megkérdezték, hogy mégis hogyan csináltam ezt az érettségit ilyen jóra. Hát...nem nagyon tudtam válaszolni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése